lunes, 30 de junio de 2008

Conciertu de la Oysterband en Miranda de Ebro


Esta cabera selmana tuve pasando unos díes de vacación, anduve per tierres d'Euskal Herria y de La Rioxa y, el 17 de mayu, aprovechando que nun taba mui lloñe, fuí hasta Miranda de Ebro pa ver a esta banda mítica del folk británico.
Había polo menos 15 años que nun los vía en conciertu, dende que tocaren n'Uviéu na Plaza la Catedral xunto con June Tabor, yá llovió.
Los años nun pasen en baldre pa naide, músicos y los más de los escasos 80 espeutadores que s'acercaron al Centru Cultural CajaBurgos yá peñamos canes.
Sorprendióme alcontrar un grupu menos folixeru y más seriu de lo que yo remembraba, más maduru. El conciertu yera parte d'una minixira española de presentación del so últimu discu Meet You There, yá pasaren per Aranda de Duero y quedaban-ys dos cites per delantre en Calaf y en San Vicente de la Barquera. Amás de presentar los nuevos cantares fixeron repasu de dellos de los temes más conocíos de la so llarga discografía y dexaron dos perles d'ese que namái se puen dar en escenarios pequeños ya íntimos: una perguapa versión a tres voces d'Oxford Girl col únicu acompañamientu instrumental de la guitarra d'Allan Prosser y, pa rematar los bises, el quintetu baxó colos instrumentos desenchufaos al patiu de butaques pa interpretar ente los ellí presentes Put Out The Lights.

No hay comentarios: