lunes, 13 de octubre de 2008

Llanes al Cubo 2008


A la fin yá sabemos la programación de Llanes al Cubo d'esti añu, cuando malapenes falten 15 díes pa dichu festival.

Como vien faciéndose davezu nesti eventu entamáu pol conceyu de Llanes vuelve apostase pol axuntamientu de música tradicional más-menos celta con otros xéneros de la world music y de la música comercial pura y dura, carne de radiofórmula. N'otres ediciones les actuaciones separtábense por xéneros pero na presente nun se va facer asina.

El vienres 31 d'ochobre nel escenariu de pagu actuarán la Banda de Gaites Llacín presentando'l so espectáculu Xideces que yá se pudo ver en Porrúa y nel Festival folk de Getxo, la Orquesta Baobab de Senegal, Canteca de Macao y Lam. Na carpa'l Muelle actuarán el cantautor Alfredo González y'l grupu Rush.

El sábadu 1 de payares pel escenariu de pagu pasarán los televisivos Pignoise, Lila Downs, Peret y los irlandeses Kila. Gratuitamente nel Muelle podremos disfrutar de los asturianos DRD y Felpeyu.

Nun sé si ye que colos años voi faciéndome más repunante pero nun me parez bien esta propuesta, nun ye que te mal tolo que nun seya folk célticu, pero cuido que mezclar xéneros por mezclar nun tien xeitu, asina va facese pagar a la xente pa ver una o dos bandes que-y presten y otres dos de les que va pasar dafechu. Por exemplu, el sábadu, personalmente pagaríe con gustu por sintir a la norteamericana Lila Downs o a Kila, pero por ver a Pignoise o a Peret nun doi un duru la verdá, y de xuru qu'hai xente que-y va pasar lo contrario.

Per otru llau nun me parez interesante, a nivel promocional, el nun cuntar con denguna banda asturiana nel escenariu grande'l sábadu y nun cuntar con denguna banda cántabra en tol festival, cuando sabemos que Llanes al Cubo ye un festival al que vien muncha xente del país vecín.


No hay comentarios: