lunes, 16 de febrero de 2009

Dos por ún, Intercélticu d'Avilés en rebaxes

Esta selmana pasada hubo novedaes nel contenciosu que caltienen l'A. C. Esbardu, organizadora del mayor festival de música tradicional del país, col Ayuntamientu d'Avilés, principal patrocinador del mencionáu eventu. Pela parte de los organizadores fixose público la creación d'una xestora que sedría, d'equí p'alantre la encargada d'entamar el Festival col sofitu profesional d'una asesoría encargada de velar pola integridá económica del eventu y garantizar la so tresparencia, puesta en dulda dende dellos despachos del consistoriu.
De la otra banda, ñegan la llegalidá de tolos pasos que ta dando Esbardu pa organizar la XIII edición del festival, y vuelven dicir que-y se tan embargando sobenciones a la asociación (nesti casu 6000€ concedíos pol conceyu de Castrillón), y va más p'alló al afirmar que la marca Festival Intercélticu d'Avilés y Comarcal, rexistrada por Esbardu va años, foi tamién embargada. La posibilidá de que esto se fixere foi plantegada pol representante de la SGAE (únicu acreedor del festival) n'Asturies l'añu pasáu, pero polo que podemos saber a día de güei nun se llevó a cabu, polo que la afirmación del conceyal de cultura nun ye más qu'otra salida de pata de bancu d'esti ínclitu personax, como pudimos comprobar visitando la web de la Oficina Española de Patentes y Marcas, onde queda bien nidio que la marca ye propiedá d'Esbardu y que ta en vigor.
La conceyalía de cultura avilesina declaró que vien trabayando na prósima edición del festival dende'l pasáu mes de payares, la xestora vien faciendo poco menos que lo mesmo y Esbardu dixo que diben facer el so festival col sofitu l'ayuntamientu o ensin él, polo que nesti intre podemos afirmar qu'entrambos organizadores tan trabayando en dos programaciones alternatives pa esti branu.

No hay comentarios: