martes, 3 de marzo de 2009

Conciertu de presentación d'Entá, el nuevu discu de Llangres


Sábadu 7 de marzu a les 20:15 hores. Preciu: 4 €. Nuevu Teatru La Felguera

El grupu Llangres estrena discu de forma oficial el sábadu 7 de marzu nel Nuevu Teatru La Felguera. Entá ye’l títulu del tercer y esperáu discu del grupu Llangres. El discu Entá ganó’l premiu al meyor discu pop del añu nos premios de la crítica RTPA 2008. Entá ye un discu que los mesmos componentes de Llangres nun consideren pop, sicasí, esti premiu confirma’l carácter d’anovación y apertura d’esti trabayu, qu’almite múltiples interpretaciones.

Entá ye’l tercer trabayu discográficu de Llangres que sigue a Stura (2002), el so primer discu, y Esnalar nel añu 2005. Once temes, 7 son cantaos y 4 instrumentales, que suponen un cambiu importante nel conceptu musical que Llangres manexara hasta agora, sobre manera nos temes cantaos, que s’averen a otros conceptos non estrictamente folk y nos que la voz d’Esther Fonseca (ganadora de la 13ª edición de los Premios de la Música na categoría al meyor cantar n'asturianu por "Negra") cobra muncha más relevancia. Un apueste de riesgu y calidá que vamos poder disfrutar el próximu sábadu 7 de marzu a les 20:15 hores nel Nuevu Teatru La Felguera.

PD: Esta entrada ye una nota de prensa que me unvió'l Serviciu de Normalización Llingüística del Ayuntamientu de Llangréu, tal cual la recibo vos la faigo llegar.

No hay comentarios: