martes, 3 de noviembre de 2009

Phil Cunningham & Aly Bain nel Filarmónica d'Uviéu

La discográfica avilesina Norte-Sur Records trainos un regalu de Nadal adelantáu, a los xeniales Phil Cunnigham y Aly Bain al Teatru Filarmónica d'Uviéu el prósimu 20 de payares. El duu escocés va cuntar cola collaboración de dos vieyos collacios asturianos nesta velada, Jose Tejedor y Chus Pedro, que yá trabayaren a les órdenes de Phil na grabación del primer discu de los Hermanos Tejedor.
Norte-Sur Records ta más centrada notros estilos musicales ayenos al folk, pero va tiempu yá truxo a actuar a Avilés a la gaitera Kathryn Tickell, nun conciertu onde la afición nun respondió como yera d'esperar. Si nun m'enquivoco tamién tuvo daqué que ver cola visita de Maddy Prior a Piedrasblancas. Agora vuelven a apostar por pesos pesaos del folk célticu y nesta ocasión nun teatru capitolinu, nun vaya ser que pase como cola Tickell que munchos nun fueron ver porque Avilés quedába-ys a desmano.
Presta ver xente tan profesional y serio como Béznar Arias trabayando nun mundiu tan amateur como ye'l del folk asturianu, un aplausu pa él.

1 comentario:

blanky dijo...

Pues a ver si es verdad que la gente responde. Mucho pedir grandes conciertos pero los que más abren la boca nunca gastan un duro para ir.