lunes, 9 de agosto de 2010

8 de Setiembre: el Día d'Extremadura


L'8 setiembre cellébranse les fiestes istitucionales de dos comunidaes autónomes, l'asturiana y la estremeña, entrambes cellebraciones coinciden nel calendariu pero estrémense en tolo demás. Equí, n'Asturies, el presidente Areces y l'alcalde la villa qu'acueye esti eventu declararon a la prensa que los actos del Diá d'Asturies van ayudar a "convertir a Asturias en un polo artístico y musical". Asturies ye una comunidá autónoma onde la produción musical ta penriba de la del restu l'estáu, equí falamos de folk namás pero hai tamién una decatable produción nel mundiu'l rock y el pop, nel hip-hop y na música elleutrónica. De xuru que les guapes pallabres d'Areces falen d'esa importante produción musical asturiana y, l'8 setiembre, les cellebraciones del Día d'Asturies van incluir una esbilla de la meyor música que se ta faciendo anguañu nel nuesu país. Eso ye alministrar un país con xeitu y bon tinu.
Unos cientos de kilómetros al sur d'equí nun tienen tan bona suerte, el Día d'Extremadura tien una programación musical probetaya y falta d'imaxinación, parez una gala televisiva de José Luis Moreno. Los extremeños van tener que tragar una esbilla de
triunfinos L'únicu que me presta'l Día d'Extremadura ye qu'esti añu faenlu en Ribeseya, que ye una villa bien guapa., munchos d'ellos yá caducaos namás colar de l'academia d'OT, y una tonadillera, lloñe de los sos meyores años, qu'amás ta imputada en casos de corrución. Nun queráis saber la que s'armó cuando anunciaron que la contrataben colos impuestos de tolos extremeños, a ella, a una presunta delincuente. ¡Yá quixeren tener los extremeños un presidente como Areces!

No hay comentarios: