lunes, 21 de julio de 2008

Fred Morrison+Red Hot Chilli Pipers

La primer nueche grande'l Festival Intercélticu pue resumise en poques pallabres: la xente sabía a lo que diba ver y escuchar, y taba entregada dende que salió la primer nota del punteru de la reel pipe de Fred Morrison.
La organización tuvo'l detalle de quitar les silles qu'acostuma a poner delantre l'escenariu, lo que permitió la entrada de más aficionaos na Plaza de Carlos Lobo que quedó pequeña pa la ocasión. El conciertu entamó con puntualidá y col enfotu de Fred por falar un amestu d'español y francés que foi bien recibío pol público. Los fulgurantes sets del escocés a la gaita irlandesa y a la reel pipe, bien secundáu a la guitarra por Mathew Watson, ficieron vibrar al público que siguió gran parte'l conciertu dando palmes. Dempués de baxar del escenariu, la gran presencia física de Fred dexose notar pelos chigres de la zona y fueron munchos los que saludaron y felicitaron al músicu pola actuación.
Pocos minutos dempués los Red Hot ficieron so aparición y desgranaron la mayor parte'l repertoriu del so reciente discu Bagrock to the Masses. Versiones de clásicos del rock por una banda folk d'escelentes músicos, con una estudiada presencia nel escenariu, cuasi podríemos falar de coreografía o representación de los temes versionaos. Nun son una banda del gustu de los aficionaos más tradicionalistes, pero nun hai dulda de que saben lo que faen y faenlo perbién. N'Avilés, como nel mediu mundu que lleven percorríu con esti espectáculu, volvieron metese al público nel bolsu y toos saltamos como llocos cola so música.


No hay comentarios: