viernes, 25 de julio de 2008

La fin de selmana más folki del añu

Coses del branu pero tamos énte la fin de selmana más folki del añu, los conciertos y actuaciones queden unos tapecíos por otros y tres díes nun dan pa programar tanta música ensin pisar les propuestes del vecín. Ye una pena, porque igual nun hai demanda pa tanta ufierta y dalgún actu pue quedar un poco murniu ensin público.
L'Intercélticu prosigue colos espectáculos más importnates del so programa: la Lluna Celta, esta nueche, xuntará a tolos grupos participantes y un garrapieyu de músicos solistes nel Complexu Deportivu del Quirinal; mañana, nel Parche, podremos disfrutar colos irlandeses Beoga y los Tannies.
Esta nueche tamién se cellebra la final del concursu folk Cuartu los Val.les en Navelgas, amás de los grupos finalistas tamién tocarán los estremeños Los Niños de los Ojos Rojos.
Pa los que seyan más aficionaos a les gaites la Banda de Gaites de Candás cellebra los sos tradicionales alcuentros de bandes de gaites na guapa villa mariñana, güei y mañana, pasarán per Candás los gaiteros de Xinzo de Limia, La Reina'l Truébano, los bretones de les bagadou Han Anternoz y Kevrenn Arvorig, amás de los de la banda organizadora.
Pal domingu un clásicu, la Nueche Celta de Granda en Xixón, colos irlandeses Beoga, La Curuxa, la Banda de Gaites de Villaviciosa y Skama La Rede. Tamién na villa de Xovellanos, esta vuelta, na plaza Mayor y a les 10 de la nueche Felpeyu volverá ufrir el repertoriu de Canteros.
Muncha música.


No hay comentarios: