domingo, 26 de abril de 2009

Tolo d'Asturies


El prósimu miércoles preséntase oficialmente'l programa d'actividaes de la III Muestra Cultural Tolo d'Asturies, a lo que bien se pue añadir y de parte del estranxeru, porque esti festival cunta con una importante nómina d'invitaos dótros países.
El programa entama'l xueves 14 de mayu, cola presentación del festival y un conciertu coles curdiones diatóniques como grandes proganistes, asina los escolinos d'esti instrumentu de la Escuela de Música Tradicional Reija de Llangréu van compartir escenariu con Xuan Nel Exposito, Filippo Gambeta y Ignacio Alfayate.
El vienres los conciertos vienen de la man de Gatos del Fornu, Los Ciquitrinos y los italianos I Liguriani. Na xornada'l sábadu podremos disfrutar del espectáculu Xideces, protagonizáu pola Banda de Gaites Llacín, les pandereteres Herbamora y la banda del irlandés Dave Munnelly, que yá tuvo l'añu pasáu per tierres cántabres.
Pa pesllar el festival, el domingu, podremos asistir a un conciertu d'Héctor Braga y, darréu, un homenax al músicu tradicional de La Güeria d'Urbiés Tomás Zapico, onde van tar presentes los meyores curdioneros del país interpretando pieces del homenaxeáu.
Amás de conciertos el programa de Tolo d'Asturies complétase con muestres d'artesanía y gastronomía, xuegos tradicionales y una feria del discu y llibru n'asturianu. En resume, una cita pa nun perdese, reservái eses feches na axenda pa pasar pela Estación d'Autobuses de Llangréu.




No hay comentarios: