lunes, 24 de enero de 2011

La Tarrancha prepara los conciertos de 2011


La banda de fusión La Tarrancha, anuncia que tien abiertu el periodu de contratación de cara a esta primavera y branu. La Tarrancha arranca así l’añu pa dir afitando les feches nes que llantará enriba l’escenariu el so particular son, lo qu’ellos va tiempu nomaron “Mecigayu Ska”, una mecigaya d’influyencies sonores que partiendo del los ritmos hamaiquinos del Ska y el reggae van pasándolo pela musica tradicional asturiana a la bretona o sonios mas folkis, a aires llatinos, ensi escaecer otros estilos. Esi son particular y la so puesta n’escena convidando a la folixa, faen que ya sea nun festival grande a un conciertu pequeñu, ya seya n’Asturies o nos otros sitos onde tienen tocáo, como Andalucia, Galicia, Llión, Cantabria, Burgos… el publicu disfrute del primer minutu hasta l’ultimu.

La Tarrancha cunta con delles publicaciones, ente élles el single Exit-Encia, la maketa Qlt? Y el discu Ö-3-3 (otrestres) aparte de la participación nel discu compartíu Rock’n’Lingua y dellos discos compilatorios mas..

Una constante na vida de La Tarrancha ye’l dir y venir de los sos comonentes, y ye que les circustancies llaborales fain que too sea mas abegoso. La ultima ausencia del grupu ye la del baterista Ojeda (tamien bateria del grupu heavy Darksun) que tebo qu’emigrar a Suiza. Esti contratiempu ye lo qu’impide qu’el grupu grabe lo que diba ser el prosimu discu de La Tarrancha y que tenien intención de materializar en primavera. La so ausencia ta sustituyía por Simón, percusionista y luthier bien conocíu nel mundu de la música tradicional y les bandes de gaites, que tendrá la posivilidá de debutar cola banda el día 30 d’esti mesmu mes nel teatru Xovellanos de Xixón.

Una de les peculiaridáes de La Tarrancha ye que les sos composiciones tienen llicencia Creative Commons, y éllos nun pertenecen a la S.G.A.E., ya que nun comparten la so politica recaudatoria na xestión de drechos. Polo que amuesen como reclamu que les entidaes que los contraten tan esentes del pagar dichosu tantu por cinetu a la S.G.A.E. N’esi aspeutu, tola so música ta disponible llibremente y de baldre na rede.

Pa mas información: www.myspace.com/latarrancha

No hay comentarios: