viernes, 15 de abril de 2011

Xuacu Amieva presentó'l documental Onde L'Agua Ñaz

Esti pasáu llunes, 11 d'abril, presentóse nel Cine Felgueroso de Sama de Llangréu'l documental Xuacu Amieva: Onde l'Agua Ñaz, un repasu a la vida musical del multistrumentista d'El Mazucu, figura cimera de la música tradicional asturiana.El documental descúbrenos paisaxes y cantares de la man de xente como Carlos Núñez, Fred Morrison, Tejedor, Lisardo Lombardía, los L.lumerinos de L.lumes o Alberto Fernández Velasco. Grabóse nos conceyos de Casu, Llangréu, Xixón, Cabrales y Llanes, encargándose de la parte téunica Tumismocine y los escolinos de CISLAN.
Senimos nun poder dar anuncia d'esta estrena la selmana pasada, pero nós nun recibimos la nota de prensa hasta esta mesma selmana, polo que nun fuimos quien a asistir a la proyeición del documental nin anuncialu en tiempu y forma. Naguamos por que dempués d'esta premier podamos ver el documental n'otres sales del país.

3 comentarios:

Alberto Ablanedo dijo...

Lo mismo me pasó a mí. Si en vez de mandar el comunicado de prensa después de hacer el acto lo hicieran antes...

Vítor González dijo...

No sé que pasó esta vez, Eloy Antuña (el responsable de la Servicio de Normalización Llingüística de Llangréu) suele mandarme anuncios de los actos que se organizan en Llangréu relacionados con la música tradicional y siempre suele mandarlos con un margen de tiempo razonable. Igual era un preestreno especial y, a partir de ahora, se proyectará en otras localidades.

Ricardo dijo...

siento muncho que nun lu hayais podio ver, ya va tiempu lu fiximos y dempues presentose en casu y en el pub triskel de uviéu, pongovos l`enllace por si nun lu viestes tovia, un saludu

http://lavapiesdecine.net/pelicula/1507/xuacu-amieva-onde-lagua-az

http://www.cinemascampo.tv/video.php?video=152