lunes, 20 de julio de 2009

Guidewires: Live. Discu irlandés con tastu asturianu

Ta acabante d'asoleyase'l discu Live de la banda irlandesa Guidewires, anque igual yera más correutu falar de superbanda si tenemos en consideración el nome y la trayeutoria de los sos componentes: Pádraig Rynne, Sylvain Barou, Tóla Custy, Paul McSherry y Karol Lynch. Igual necesitábemos dos o tres blogues como esti pa falar de lo que lleven tocáu estos grandes músicos, pero lo qu'agora toca ye presentavos esti trabayu discográficu grabáu en direutu y ensin retocar llueu nel estudiu, estos 12 cortes espeyen dafechu la música que se pue sentir nun de los sos conciertos. Ye prestosu alcontrar discos d'esta mena, grabaos en direutu porque, pa mio gustu, son los qu'ufren les sensaciones más braeres y auténtiques de la música tradicional. Nel mio casu, el discu lleva sonando dende que lo truxo'l carteru esta mañana, ensin parar, cuido que nun pueo dar meyor recomendación.
El títulu del post vien de que, siendo un discu asoleyáu n'Irlanda y siendo los miembros del gurpu mayoritariamente irlandeses, la nuesa música tamién alcontró un furaquín nos cortes del album, asina l'octavo lleva por títulu Cariáu Llaniscu y ye un set onde s'axunten The Monday Morning Reel de Phil Cunningham, The Torrid Romance de Leslie Harris y el mentáu Cariáu. Otru corte del discu venceyáu a Asturies ye'l décimo, Marga's Moment, que fai referencia al tema qu'abre'l set, una composición que Brian Finnegan dedicó va tiempu a una conocida música asturiana.
Equí vos dexo un par de videos de la grabación del discu:


2 comentarios:

Alberto Ablanedo dijo...

El cd es una pequeña gozada, especialmente para los que controlan un poquito de este tipo de música.

Vítor González dijo...

Lo de que "todavía no pude parar de escucharlo" no es un recurso literario, cuando salgo de casa va conmigo en el coche... Es una pasada de disco.