miércoles, 22 de julio de 2009

Tejedor protagonista na Carballeira de Zas

Los Hermanos Tejedor van ser proganistes, el prosimu 1 d'agostu, d'un de los festivales más prestosos de Galicia, el de la Carballeira de Zas. Xunto colos d'Avilés van tar los escoceses Capercaillie, una banda que yá nun aveza a dar conciertos por mor de la apretada axenda de toos y cada ún de los sos miembros, y los gallegos Mutenrohi y O Sonoro Maxín, una banda que prestaríame abondo ver per Asturies.
El de la Carballeira llega esti añu a lo so XXVIª edición, tou un récord nesta mena d'eventos musicales, y tien una perbona y orixinal organización, ufriendo daqué más qu'un escenariu y un prau al público asistente. L'asociación Castromeda ye la qu'entama la Festa y, amás de tener el bon aquel d'invitar de xemes en cuando a grupos asturianos (daqué nun mui común nos festivales gallegos), cobra una entrada de 5€ por acudir a la Carballeira, un preciu que cuido resulta simbólico porque cola entrada l'aficionáu recibe un CD promocional del festival con dos temes de cada grupu invitáu. La tema de cobrar polos conciertos de folk ye abegosu, tamos avezaos a que mos lo den too gratis, pero esti tipu d'iniciatives tienen de mirar por xenerar recursos propios y por nun depender al 100% del dinero les sovenciones, otru datu interesante ye que pagar una entrada establez un filtru que va dexar fuera a toa esa xente que pulula pelos festivales de baldre faciendo cualisquier otra cosa que disfrutar de la música. Igual yera bono que los organizadores de festivales asturianos se dieren una vuelta pela Carballeira y tomaren delles notes, nun digo que lu tengan que facer igual, pero hai detalles como'l de la entrada, el cuidáu nel diseñu'l cartelu (que podéis ver enriba)... qu'hai que tener en cuenta.
Podéis alcontrar tola información del festival na so páxina web. Y como'l meyor escribanu echa un borrón dicir que tracamundiaron el nome de Mutenrohi por Muthenroi na cartelería y na web.


1 comentario:

Ulmo de Arxila dijo...

Na miña opinión, un dos dous ou tres mellores festivais folk da Galiza nestes momentos. Sen dúbida. Boa música, boa xente e mellor lugar!